Pagina's

woensdag 19 oktober 2022

Favorieten mini-journal


Wat een leuke losse die cuts zijn dit toch, hier moest ik echt mee aan de slag.
Het idee ontstond om er een mini journal mee te maken.


Ik heb het gecombineerd met de leuke plaatjes uit een klein blok.
Superleuk om dit boekje cadeau te geven zodat de persoon kan invullen wat haar favorieten zijn.


Mijn moeder is in september 80 geworden en ik stopte dit journal in haar cadeaupakketje en kan wel een beetje raden wat haar favoriete land zal zijn...
Vast Australiƫ omdat daar mijn oudste broer woont.
Ik ben wel heel benieuwd naar haar favoriete memory.


Ze is dol op bloemen en heeft veel aan bloemschikken gedaan.
Denk dat orchidee en dahlia niet in het favorietenrijtje zullen ontbreken.


Op de laatste bladzijde vind je een pocket waar ik nog een kleine tag in heb gestoken.

Wat zijn jouw favorieten?


Ik gebruikte oa dit van Craft Sensations:

















 

1 opmerking: