Pagina's

woensdag 20 mei 2020

Journaling met washi-tape


Hoi allemaal,

In mijn vorige post liet ik al zien dat ik graag met washi-tape werk en ik kwam een leuk idee tegen op het internet waarbij iemand een achtergrondje maakte met washi-tape. 
Ik wilde jullie dit graag laten zien omdat dit ook erg leuk is op kaartjes.


Ik snijd een pagina uit die in mijn Craft Sensations planner past, 12 cm x 20 cm en kies een aantal mooie washi-tapes uit en plak ze in strookjes naast elkaar.


Ik vind de jungle-kleurtjes geweldig!


Met de prachtige metallic aquarelverf verf ik om de washi-tape heen om een mooie achtergrond te krijgen. Hiervoor kies ik een lichte en een donkere kleur. Als het droog is spetter ik er nog wat verf op want ik ben gek op spetteren en het effect daarvan.
Ik pak de Journaling paper pads erbij en zoek een paar plaatjes uit om de pagina op te fleuren.


Leuk om de label weer precies in het gaatje van je planner te laten vallen.


Een roos speciaal voor jou...


Ik gebruik een tabje om bovenaan de pagina duidelijk te maken dat dit de voorpagina van july is. 
Ik stempel nog wat bloemen rondom om het af te maken 

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren om toch die bullet journal er weer bij te pakken, zeker met die toffe journaling blokken die nu in de winkel liggen.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten