Pagina's

vrijdag 14 juli 2017

Dies & Stamps


Met de vlinders kun je ontzettend leuke dingen doen. 
Ik ben begonnen met een cirkel uit de kaart te snijden en er een raster achter te plaatsen.
De vlinders heb ik gestempeld op allerlei kleuren restjes papier en uitgesneden met de mal. 
Dat scheelt een hoop werk i.p.v. knippen.
Begin met hier en daar wat grote vlinders op te plakken en vul de ruimtes op met kleinere vlinders.


Dit is ook een leuke manier van werken.
Ik ben begonnen met een mask op de kaart te leggen en met verschillende kleuren inkt ben ik erover gegaan.
Daarna heb ik de vlinder 2 keer uitgestanst op de kaart.
Achter die openingen heb ik mica geplakt.
2 vlinders opnieuw uitgestanst en met de eerder gebruikte kleuren ingekleurd.
Het lijfje heb ik op het mica geplakt en de vleugels omhoog gebogen.









6 opmerkingen:

  1. 2 mooie kaarten vooral de onderste,
    vanmorgen nog naar de action geweest maar geen stempels and card stock.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje en een ontzettend leuk idee met dat mica!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Petra wat n gezellig kaartje en de kleuren combinatie ook zo mooi ,nu n vraagje met welke mask heb je die spiraal gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen