Pagina's

maandag 11 mei 2020

scrappagina Burgers Zoo


Vorige zomer zijn we met ons gezin een dagje naar Burgers Zoo geweest. Natuurlijk werden daar de nodige foto's gemaakt. Toen ik de stempelset met wilde beesten zag, vond ik het leuk om een scrappagina van deze dag in het fotoboek van mijn dochter te maken.

Ik ben begonnen met een achtergrond te maken. Hiervoor heb ik 6 velletjes designpapier uit een paperpad van 15 cm x 15 cm gebruikt. 3 Velletjes met bij de foto's passende achtergronden en 3 velletjes met beesten. 


Deze 6 velletjes heb ik zo in elkaar gepast dat er een complete achtergrond ontstond (zie ook de foto helemaal bovenaan). 


Daarna heb ik de foto's over de pagina verdeeld. De foto's met de zebra, giraf en panter heb ik op 'hun eigen' papier geplakt en de overige foto's op het papier met de verschillende beesten.





Om de pagina nog wat meer sfeer mee te geven, heb ik de bijpassende stempels met zwarte inkt op craft karton gestempeld en uitgeknipt. 


Deze heb ik met 3D tape op de betreffende foto geplakt.




Natuurlijk willen we later nog wel graag weten waar deze foto's zijn gemaakt. Daarom heb ik met de houten blokjes de naam van de dierentuin op de pagina vastgelegd.


En dan natuurlijk het eindresultaat:



Creatieve groetjes van



Voor deze scrappagina heb ik de volgende producten gebruikt:




7 opmerkingen:

  1. Superidee!!! Heb er ook nog heeeel veel op mobiel staan. De safaristempels heb ik nog niet gezien... wel het safaripapier.... Deze week maar eens gaan kijken.... hahaha.

    Hartelijke groeten,

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Lia! De stempels zijn nog van voor de Lockdown. Ze zijn ws (nog) lang niet overal verkrijgbaar, helaas. In ieder geval succes met de foto's! Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Oh, Anita, Wat een leuk idee!
    En heel mooi gemaakt zo!!
    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gedaan, ik loop een paar jaar achter met vakantie albums maken 😂🤣😂

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen