Pagina's

vrijdag 26 juni 2020

Jarig kaartje


Hi allemaal,

Verjaardagskaartjes heb je nooit te veel. 

De basis is van kraft bekleed met het leuke designpapier uit het blokje "a boho dream". Het papier is zo leuk dat je niet zoveel nodig hebt om het te versieren.

Ik heb stempeltjes van veertjes ingekleurd met metallic verf en met craft letters de tekst jarig gemaakt.


In de kaart is dmv een zakje een pocket gecreëerd waar een tag in is verwerkt (ook een klein cadeautje komt er in). Nog enkele edelsteentjes erbij en een extra touwtje om het af te maken.


Werkwijze:

Ik ben begonnen met een basis van 29x13cm en deze dubbel gevouwen.


De basis bekleed met designpapier 0.5cm kleiner. Een zakje van 7x11cm, hij was iets groter, maar heb hem omgevouwen.


Ik heb veertjes gestempeld die komen straks op de kaart.


Heb de veertjes ingekleurd met metallic verf en daarna uitgeknipt.


Over het zakje komt een stukje paars cardstock 13.5x9.5cm en dit bekleed designpapier 0.5cm kleiner. Hierom heen wikkel ik een stukje touw met een strikje. Links komen de veertjes en met craft letters leg ik het woord "jarig" . Nog enkele edelsteentjes en een houten pijltje erbij om het af te maken. Zo gaat het worden , dus nu alles bewerken en vast lijmen.


De tag is gemaakt uit paars cardstok van 6.5x10cm. Hierop heb ik enkele oude stempels gestempeld en de rand van een stippellijntje voorzien. Gaatje erin en een stukje lint met een touwtje erdoor. 


De randen van de craft letters kleur ik met metallic verf.


Als de verf droog is schuur ik de randjes weer een beetje kaal en ga er over met bruine inkt.


En dan is dit het eindresultaat.


Gebruikte materialen van Craft Sensations:

Designpad, a boho dream, zie je links bovenin.


Kraft


Cardstock


Stempel veertjes, zie je rechts bovenin


Craftletters.


Edelsteentjes.


Gebruikte materialen van Art Sensations:

 Metallic verf

Penselenset


Ook nog gebruikt:

  • Touw
  • Pijltje
  • Lint
  • Zakje
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs Bianca



Geen opmerkingen:

Een reactie posten