Pagina's

woensdag 8 maart 2017

Storage box van Miranda

Hoe leuk is het om zelf een cadeautje te maken voor iemand? 
en zeker als er een kleine is geboren

Deze leuke storage box ligt nu bij de Action

Ik heb er dit kraam cadeautje mee gemaakt:





Als eerste heb ik deze box bewerkt met Gesso verf 
Toen alles gedroogd was heb ik de verschillende vlakken opgemeten en deze uitgesneden uit het leuke papierblok  ''Pink highlights''
En hem verder versierd met de deco borders, bloemen en houten figuurtjes/knopen

Deze ligt ook bij de Action*




Ook deze Deco Borders zijn te vinden bij de Action*
Ik heb er 1 randje/laagje van los geknipt en deze om het spiegeltje geplakt
zo kun je er veel langer mee doen ;)

Voor maar 1.99 is deze leuke box te koop



* Craft Sensations heeft geen inzicht in welke filialen de producten al liggen, gewoon in de gaten houden ;)


Zijn jullie al volger/ vind-ik-leuk van onze Craft Sensations groep op FB?



(binnenkort een leuke actie!)


Groeten  Miranda K

Geen opmerkingen:

Een reactie posten