Pagina's

zaterdag 4 april 2020

lolly kaart



Goede morgen,

Ik zou vorige week eigenlijk op een hobby beurs staan, en daar een aanschuif workshop geven voor kinderen en volwassenen. Helaas kon deze niet doorgaan, maar ik dacht ik kan er natuurlijk ook een blogpost van maken.



Deze lolly kaart is niet moeilijk om te maken en je kunt deze leuk neerzetten in bv een glas in de vensterbank. 


Je hebt hiervoor verschillende maten en kleurtjes rond papier nodig, zo kun je meteen wat restjes op maken. Heb je de cirkel snijder in huis kun je deze hiervoor goed gebruiken, natuurlijk kun je het ook uit tekenen met een passer.

Ik heb ongeveer de volgende maten aan gehouden:

Diameter: 11,5 cm - 10 cm - 9 cm - 8 cm - 6,5 cm en 5,5 cm



Ik heb de 2 grote maten op elkaar gelegd, en hierop een stukje lint geplakt, vervolgens kunnen de andere rondjes er boven op. Het laatste rondje heb ik wat ingeknipt dat kun je ook doen als je dat leuk vindt, knip niet te diep het geheel maken we straks aan elkaar met een splitpen.

Ik heb een rondje aan het rietje vast gemaakt met het lijmpistool, de lolly kan daar tegenaan geplakt worden, hiervoor heb ik zelf foam tape gebruikt.



Nu kun je in het midden nog een leuke sticker plakken of een ingekleurd stempel afdrukje, veel plezier met het maken van de lolly kaart.


Hieronder vind je dezelfde lolly maar dan met iets anders in het midden:




En nog een paar die ik samen met mijn zoon gemaakt heb :



de 3d flesjes waren erg in trek, en we hebben ook leuke foam figuurtje gebruikt





TIP:
ik heb wat extra dingen gebruikt zoals rietjes en cupcake houders heb je deze niet in huis, geen nood gebruik alleen spullen die je thuis hebt, de rondjes kunnen ook allemaal uit papier geknipt / gesneden worden en misschien heb je wel ijsstokjes, chenilledraad of sate prikkers in plaats van rietjes in huis om de steel mee te maken.







Wat heb ik gebruikt:










Geen opmerkingen:

Een reactie posten