Pagina's

zaterdag 25 januari 2020

kaartje Parijs


  Goede morgen,

Dit keer ben ik aan de slag geweest met een kaartje, met Parijs als thema. Ik heb voor dit kaartje een klein blokje gebruikt "Hey lovely" en natuurlijk een setje clearstempels waar oa de Eifeltoren op zit.
Het meisje voorop is een stickertje die heb ik van een knutselvriendin gekregen. 
(dit zijn stickers van de kinderafdeling)

Ik heb de toren gestempeld met zilverkleurige inkt, en daarmee ook de randjes beïnkt. Als versiering heb ik 2 sequins/pailetten in het hoekje geplakt.

Aan de linkerkant heb ik een lintje gespannen en aan de bovenkant dichtgeknoopt met een touwtje en daar een bedeltje aan gehangen. Aan de onderkant heb ik nog 2 zelfklevende bloemetjes  geplakt.


Ik vond de binnenkant nog een beetje saai deze heb ik ook een beetje "opgepimpt" hiervoor heb ik uit reststroken 2 banners geknipt, en heb ik nog een afdrukje gemaakt en deze ingekleurd en uitgeknipt.




Tot slot heb ik nog een kader getekend met een fineliner, gewoon uit de hand voor een leuk speels effect, hou je van strak kun je natuurlijk zelf ook een liniaal gebruiken.




Tot de volgende keer ! 





wat heb ik gebruikt:




3 opmerkingen: