Pagina's

donderdag 18 oktober 2018

Be yourself

Ik vind het altijd leuk om op mijn gemak internet af te struinen op zoek naar het leuk patroontje voor een kaart, en dit was zo'n patroontje waar mijn oog gelijk op viel en waar ik meteen mee aan de slag gegaan ben.
Ik heb gebruik gemaakt van allerlei verschillende Craft Sensations materialen, verderop in dit bericht laat ik je zien met welke materialen ik gewerkt heb


De basis van het kaart heb ik gemaakt van wit cardstock 
Ik heb hiervoor de A4 vellen van Craft Sensations gebruikt een A4 vel is natuurlijk altijd iets kleiner en heb ik dus de maat van mijn kaart ook aangepast naar 14,5 cm x 29 cm
Daarop heb ik gemat met kraft papier 
En het design papier wat ik gebruikt heb komt uit het paper pad 
"Vintage Dreams"

De blauwe glimmende stippen heb ik aangebracht met een deco stencil en modeleer pasta met glitter



De bloemen heb ik gemaakt van verschillende kleuren papier dat ik ook op de kaart gebruikt heb en  heb ik gestempeld met verschillende kleuren inkt, ik heb de blaadjes wat los geknipt zodat ik ze beter op kan bollen de bloemen beter kan vormen
in de hartjes heb ik verschillende pareltjes en strass steentjes geplakt





Het hoekje op de kaart heb ik uitgestanst met een stansje dat bij een oudere stempel hoort, ik heb het daarna bewerkt met embossing poeder zodat het een metaal achtig effect krijgt.



Tot slot heb ik een stempel in de kaart gezet en ook bewerkt met embossing poeder




Ik heb het patroon van de kaart nog even uitgetekend voor jullie om het makkelijk te maken heb de berekend op een 15 cm x 30 cm kaart





Gebruikte Craft Sensations materialen












Groetjes 


15 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan Sandra, en bedankt voor het delen. Zie artikelen staan op de foto s die ik nooit hier in de winkel gezien heb, maar ook iets, waarvan ik denk O ziet het er zo uit. Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ciela, ja het wil soms per filiaal verschelen wat er op dat moment in de winkel ligt, gewoon even goed in de gaten houden. groetjes Sandra

      Verwijderen
  2. De voorkant van deze kaart is dus gesneden/geknipt en daarna gevouwen?
    Ik vind het erg mooi, maar snap niet helemaal hoe het werkt.
    Mooi, de bloemen en mooi, de glitterstippen.
    Gewoon een hele mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel Daphne, je basis is een dubbele vierkante kaart en deze kaart vouw je volgens de stippellijnen op de tekening, Om de punt te maken vouw je de grootste lijn naar binnen de volgende lijn naar buiten en de kortste lijn ook weer naar binnen en daarna heb ik heb ik hem beplakt met metalic papier en design papier die stukken moet je even opmeten en maak dan altijd een halve cm kleiner dus als de driekhoek van de basis kaart dan 14,5cm x 15cm is dan maak de volgende laag die er op komt 14cm x 14,5cm en zo verder. Hopelijk heb ik je nu een beetje op weg kunnen helpen zo laat het dan gerust nog even weten...groetjes Sandra

      Verwijderen
  3. Prachtige kaart. Heb het model ook al eens voorbij zien komen maar nu is er een patroon!!! Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Carla, veel plezier met het patroon ben al benieuwd naar jou kaartje 😉.. groetjes Sandra

      Verwijderen
  4. Erg mooi gedaaan! Weer een idee voor de to-dolijst😄😄

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Cora.. hahaha ja er moet toch altijd iets op je lijstje staan, maar deze is wel heel erg leuk om te maken 😉. Groetjes Sandra

      Verwijderen
  5. WoW! Mooie kaart! Super bedankt voor t mooie patroon, bij deze prachtige kaart. Echt super mooi😍

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Yvonne veel plezier met het patroon... groetjes Sandra

      Verwijderen
  6. I'm in love with your amazing card ♥
    Thank you for the template Sandra i made my own a few minutes ago:
    http://fs1.directupload.net/images/181019/fpbx9wjs.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wauw wauwwww wat een geweldige kaart is dit zeg. Super bedankt voor het patroon dit mag je wat mij betreft vaker doen dat zou ik heel leuk vinden in ieder geval want jij maakt altijd zulke gave creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastic! I have never seen a card like this! Hope I can figure out how to make it! Thank you so much for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen