Pagina's

maandag 6 maart 2017

Creatief met wooden disc's

Hallo allemaal

Krijgen jullie ook zo'n zin in het voorjaar? Nou ik wel ik ben wel weer toe aan een lekker voorjaars zonnetje en omdat Craft Sensations weer van die hele leuke spulletjes heeft kon ik het niet laten om daar iets leuks mee maken voor in huis.
Heerlijk die vrolijk kleurtjes weer in huis, daar word je echt vrolijk van.
Ik heb deze keer geen paastak gebruikt maar kersenbloesem takken, door die lieve witte bloemetjes in de takken ziet het er nog gezelliger uit.








Ik heb gebruik gemaakt van de volgende Craft Sensations materialen


wooden discs



houten paaseitjes


papieren bloemen


Glitter


3D pearl paint




strass pareltjes



Ik heb een lege pasta fles genomen en deze bewerkt met ijs kristal gel


Door de fles te bewerken met de pasta ontstaat er een mat glas effect.

Terwijl de fles staat te drogen ben ik de eitjes gaan verven met 3D pearl paint
Om de eitjes gemakkelijk vast te kunnen houden tijdens het verven heb ik een prikpen aan de bovenkant in het eitje gestoken en op deze manier kun je het eitje makkelijk vasthouden
De verf heb ik met een sponsje aangebracht, zo dekt de verf beter.



Terwijl de eitjes hangen te drogen ben ik weer verder gegaan met de fles want deze is inmiddels droog.
Ik heb de wooden discs er met een lijmpistool opgeplakt,het is wel een beetje puzzelen om alle discs er mooi verdeeld op te krijgen.


Daarna ben ik verder gegaan met de eitjes
Ik ben ze gaan versieren met glitters, strass pareltjes en hele kleine bloemetjes
Om de een mooie lijn met glitters te kunnen maken op het eitje heb ik hele smalle dubbelzijdige tape gebruikt, als de tape er op zit strooi je de glitters er over en ze blijven mooi aan de tape plakken.
De hele kleine bloemetjes heb ik geponst en een beetje opgebold en daarna met lijm er op geplakt







Tot slot ben ik de bloemen gaan maken voor op de fles, ik heb de papieren bloemen voorzichtig met een bolpen opgebold, met een pons heb ik kleine rondjes gemaakt die in het hartje van de bloem passen
Deze heb ik ook wat opgebold en met kit in de bloem geplakt daarna lijm over het hartje gedaan en glitters er over gestrooid




 De bloemen heb ik ook met een lijmpistool op geplakt en je vaasje is klaar.
Door een paar leuke paastakken of bloesem takken er in te zetten heb je gelijk het voorjaar in huis gehaald.





Groetjes 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten