Pagina's

woensdag 6 april 2022

Vrolijke beestenboel

 

Voor dit blog ging ik aan de slag met de supergrappige stempels van Craft Sensations en het mooie designpapier met de panda's...


Een easelkaart model vind ik zo leuk, dat geeft toch even net meer effect aan deze kaart.
Ik koos er deze keer voor om hem vierkant te maken, ik werd een geïnspireerd door een voorbeeld op social media en moest meteen aan dit papierblok denken.


Korte uitleg van deze sealkaart:
De basis heb ik gemaakt van zwart cardstock van 28 x 14 cm.
Deze ril je op 9 en 14 cm en vouw je zoals je op de foto kunt zien.
Wit cardstock om te matten: 13,5 x 8,5 cm en 13,5 x 4,5 cm en 13,5 x 13,5 cm
Designpapier om te matten: 13 x 8 cm en 13 x 4 cm en 13 x 13 cm

Je kleed de kaart verder aan met plaatjes en stempels.

Creatieve groetjes,

Ik gebruikte deze materialen van Craft Sensations:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten