Pagina's

zaterdag 27 maart 2021

slim line card met tag

 

Goede morgen,

vandaag laat ik jullie een slimcard zien met daarin een label. Ik heb gebruik gemaakt van het nieuwe journaling boek met als thema jungle.
Ook had ik de embosing folders al een tijdje op mijn lijstje staan om weer eens te gebruiken.


Als eerste heb ik papier op maat gesneden voor de kaart, zwart 21 cm x 21 cm en door midden gevouwen, dit is de basis van je kaart. Van groen 10 cm x 20,5 cm, van kraft papier 9,5 cm x 20 cm. en van het jungle papier 9,5 cm x 12 cm. Tot slot nog een strook zwart van 7 cm x 18 cm dit is de label.


Als eerste heb ik het groene gedeelte plat op de kaart geplakt. Daarna heb ik de helft van het kraft tussen de embossingfolder gedaan voor een leuk effect.


Op het onderste deel heb ik het jungle papier geplakt, daarna heb ik het aan de achtekant voorzien van 3d tape, hier komt straks de label in.



Meet even na of de label er in past voordat je hem op je kaart plakt.


Vervolgens heb ik dit deel op de voorkant geplakt, nu is de basis al klaar en kun je de kaart versieren.



Bovenaan de label heb ik een sticker geplakt (tab) en het randje heb ik afgewerkt met een rand sticker.


Tot slot heb ik nog wat 6 hoekjes opgeplakt met 3d tape en onderin nog 3 sequins om het af te maken. Deze kaart past gewoon in een bank envelop als je heb wilt versturen.
 

Wat heb ik gebruikt:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten