Pagina's

vrijdag 21 december 2018

side panel fold card...kerstkaart.

Vorige week liet ik jullie een kaartje zien wat ik gemaakt had met side panel fold patroon
Omdat het zo'n leuk patroon is om mee te werken heb ik er ook nog een kerstkaart mee gemaakt.


De basis kaart gemaakt met van Linnen cardstock


voor de rest van de kaart heb ik design papier uit het winter style paper pad gebruikt, ik heb ook gemat met dit papier en heb dus 3 verschillende designs gebruikt op deze kaart.




De kerstrozen en de hulst takken komen uit deze serie met kerststempels
De kerstroos heb ik gestempeld op design papier en uitgeknipt


De besjes heb ik blauw gemaakt met een gel pen, deze zijn nieuw en liggen nu bij de action in de winkel er zitten 30 verschillende kleuren in waarvan ook verschillende kleuren in glitter en metalic kleuren. Voor de besjes heb ik een blauwe glitter gel pen gebruikt.


Achter de bloemen en de hulst heb ik nog een stukje lint geplakt






Het plaatje heb voorzien van een laagje decoratie sneeuw
Dit heb ik zelf gemaakt door deco glue en poeder sneeuw te mengen 
en dit dan deppend aan te brengen over het plaatje heen.


Je kunt er ook nog wat glitters aan toevoegen zodat je sneeuw een sparkle effect krijgt.


De tekst aan de zijkant van de kaart heb ik gemaakt met de houten letters



De houten letters heb ik bewerkt met embossingpoeder zodat ook die leuk gaan sparkelen op de kaart.



Wil je ook graag deze kaart maken, in dit filmpje laat ik zien hoe je basis van deze kaart gemaakt is.








Groetjes 

1 opmerking:

  1. Bonjour, je suis désolée de ne pas pouvoir réaliser votre carte "carte de pli panneau latéral, youtube ne peut pas me la fournir, si, à l'occasion vous pourriez me donner les explications, j'en serais ravie, Merci

    BeantwoordenVerwijderen