Pagina's

zaterdag 16 april 2022

lente tag

 


goede middag,

Vandaag deel ik met jullie deze leuke lente tag. Ik heb mee gedaan aan een swap via een facebook groep. De opdracht was maak een label album met het thema lente. Ik heb papier gebruikt uit verschillende papier blokken en als basis uni cardstock gebruikt.


zoals jullie vast al weten hou ik van clean and simple, dat zie je ook duidelijk weer in deze label album. Vorige week mocht ik van mezelf een nieuwe hoekpons kopen een 3 in 1 daarmee maakte ik in een handomdraai "labels" van stroken cardstock.

de eerste label heb ik voorzien van een "schud" gedeelte, ik heb de letter van de voornaam van de ontvanger uit gestanst en hier een klein cellofaan zakje omheen gedaan met pailetten erin.
Het geheel heb ik gebonden met een wit kettinkje.




De labels hierboven heb ik met de hoekpons bewerkt, daarna een "fotoplekje" gemaakt met cardstock en hierop een plaatje met 3d tape er schuin op geplakt, zodat de foto of een plaatje er nog achter geschoven kan worden.


Hier heb ik een oud doorzichtig envelopje gebruikt en er een quote opgeplakt en er nog een gaatjes versteviger opgeplakt. De meeste labels zijn ook voorzien van wat extra bling.
Op de vlinder van de laatste label zit een extra grote bling uit de "verassingsdoosjes"


een heel fijn paasweekend !
groetjes Patricia




wat heb ik gebruikt:




 










 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten