Pagina's

maandag 4 september 2017

Butterfly's

Kaartjes waarbij iets kan bewegen of met een leuk effect doen het altijd goed bij de mensen. Bij dit kaartje gaan de vlinders rond draaien als je er tegenaan tikt.


De Swirls en de vlinders heb ik bewerkt met embossingpoeder zodat die een leuk glimmend effect krijgen.

Ik heb de volgende Craft Sensations materialen gebruikt voor dit kaartje


 De basis van de kaart is een Ecru kleurige vierkante kaart uit deze serie



 Daarna heb ik gemat met een donker groene metalic cardstock


Het design papier komt uit deze serie paper pads


De vlinder en de swirl komen uit deze serie. De vlinder heb ik eerst met versamark gestempeld en daarna bewerkt met embossingpoeder. De swirl heb ik niet gestempeld maar enkel uitgestanst die heb ik daarna beinkt met versamark en daarna bewerkt met embossing poeder






Groetjes



1 opmerking: