Pagina's

donderdag 25 april 2019

onderwater kaart.... visje visje

Vorige week heb ik jullie al een onderwater kaartje laten zien en vandaag wil ik jullie graag laten zien dat je er ook een leuk kinder thema kaartje van kunt maken.
De voorkant van de kaart wilde ik niet al te druk maken maar wel stoer vandaar dat ik gekozen heb om de naam op de kaart ook een stoer metalic look te geven.

Ik heb dit kaartje gemaakt voor Jesse en vond het wel heel toepasselijk om de tekst van het kinderliedje visje visje in de binnenkant van de kaart te verwerken
zodat hij op een leuke manier met mama of oma het liedje van visje visje kan leren.

Ik had jullie vorige week beloofd om in een live uitzending te laten zien hoe ik deze kaarten gemaakt had, helaas kon de uitzending door omstandigheden vorige week niet door gaan.
Door de drukke agenda op dit moment lukt het nog niet echt om tijd daarvoor vrij te maken dus jullie houden deze uitzending nog even te goed van mij.



Het patrijspoortje en de letters van de naam heb ik bewerkt met een dikke embossingpoeder
Old silver
De naam zijn houten letters van Craft Sensations en door deze te bewerken met de embossingpoeder is het net of ze van metaal zijn.



De stempel van de goudvis is van een oudere stempelset, deze heb ik gestempeld op design papier en met een glitter gelpen heb ik daar nog wat extra accenten op aangebracht.



Aan de binnenkant van de kaart heb ik de tekst van het kinderliedje visje visje verwerkt



Gebruikte CS materialen













1 opmerking: