Pagina's

zaterdag 13 februari 2021

mixed media boekje

 

Goede morgen,

voor vandaag op het blog heb ik een smal mini boekje gemaakt met omslag.
Ik heb de pagina's bewerkt met metallic verf, acrylverf en inkt in combinatie met een aantal stempels.


Ik heb een kaft gesneden van 8 cm x 21 cm uit het design papier, en vervolgens 3 pagina's uit aquarel papier omdat ik daar nat op ga werken.
Rechts boven heb ik gaatjes gemaakt en het geheel met een kleine balletjes ketting aan elkaar gezet.

Pagina 1: 

ik heb met metallic verf eerst niet te natte vegen gemaakt, een paar links boven en een paar links onder. Daarna heb ik de stempel gebruikt en de 2 rondjes links onder zijn gemaakt met acrylverf hier heb ik een dopje ( van mijn mesje) ingeduwd en er een afdrukje mee gemaakt.

Pagina 2:

ik heb hier wat gerommeld met metallic verf in het midden van de pagina, vrij nat. Eerst laten drogen en daarna weer gestempeld en afdrukjes met grotere dopjes gemaakt met acrylverf. Tot slot heb ik ook nog wat sequins in het hoekje geplakt.


Pagina 3:

Hier heb ik boven en onder wat metallic verf gesmeerd dit was ook vrij nat. Na het drogen heb ik weer een stempel gebruikt.
zoals je hier kunt zien zijn de afdrukjes met de dopjes in acrylverf vaag, dit komt omdat het papier nog niet droog genoeg was.

Toen alles droog was heb ik de randen van de pagina's nog beïnkt en om de gaatjes een versteviger geplakt. (extra rondje cardstock)


Voor de omslag heb ik uit het design blok een stuk gesneden van 19 cm breed en 22,5 cm hoog de rug is gerild op 9 cm en 10 cm.
Daarin heb ik een pocket gemaakt van 9 cm breed en 7 cm hoog waar je het boekje in kunt schuiven. 


wat heb ik gebruikt:









Geen opmerkingen:

Een reactie posten