Pagina's

woensdag 18 mei 2022

Explore more


Ik wilde meteen aan de slag met het nieuwe papierblok van Craft Sensations...
Zo mooi, die aardetinten en het reisthema sprak mij meteen aan.
Ik besloot om er een slimline kaart van te maken, die ook geschikt voor mannen zou zijn.


De basis van kraft is 21 x 10,5 cm en de 2 volgende lagen zijn steeds 0,5 cm kleiner.
Onder de afbeeldingen gebruik ik een strookje washi-tape, deze met blokjes vind ik geweldig!
De afbeeldingen komen uit het papierblok: Our adventure is calling.
En in het midden heb ik de tekst Explore more gestempeld.


De tekstplaatjes maken het wel helemaal af, als je die met foamtape opplakt,
 dan krijg je wat meer diepte in je kaart.

creatieve groetjes, 

Deze materialen heb ik gebruikt van Craft Sensations:


















 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten