Pagina's

dinsdag 15 januari 2019

ronde kaart met bloemen


Een van de dingen die ik heel leuk vind om te doen is bloemetjes maken, en of dat nu bloemetjes zijn die je uit moet stansen of bloemetjes die moet stempelen en daarna uitknippen dat maakt niet uit.
De kunst is om het bloemetjes te laten leven op je kaart vind ik.


De bloemetjes op deze kaart heb gemaakt met een stempel set van Craft Sensations, ik heb alle bloemetjes gestempeld, uitgeknipt, iets verder ingeknipt en daarna opbollen om ze in vorm te krijgen.


Als je ze gaat opbollen moet je dat wel heel rustig aan doen want het papier moet ook echt de kans krijgen om op te rekken, ik ben er dan ook best wel even mee bezig om ze goed op te bollen daarvoor gebruik ik meerdere bolpennen in verschillende maten. 
Het is ook best wel een tijdrovend klusje maar wel heerlijk om te doen 


De kleinste bloemetjes heb ik na het stempelen, uitknippen en op bollen nog bewerkt met embossingpoeder zodat ze er lekker uitspringen maar ook weer niet te veel opvalen.


Ook de takjes zijn gemaakt met een stempel en cutting die van Craft Sensations
deze heb ik eerst gestempeld en daarna uitgestanst, de blaadjes heb ik gevouwen zodat ook deze iets meer gaan leven . Als je alles zomaar plat opplakt dan ziet het er wel leuk uit maar zit er geen leven in. De takjes plak ik dan ook alleen maar vast onder aan het steeltje.



Het leuke van deze stempels is dat je de bloemetjes echt op heel veel verschillende manieren kunt gebruiken en maken zodat je ook iedere keer toch weer een andere bloem krijgt.
En voor de dames die graag kleuren je kunt ze ook heel mooi inkleuren en daarna uitknippen en opbollen ook dan krijg je hele prachtige bloemen.


De tekst op deze kaart is niet van CS



Gebruikte Craft Sensations materialen









Groetjes




7 opmerkingen: