Pagina's

zaterdag 23 oktober 2021

Marquee ster

 


 Goede morgen,

ik heb deze marquee ster al een tijdje thuis op de kast staan. Deze heb ik gepimpt voor in de showroom, nog even geduld en dan mag ik hem mee nemen naar onze designteam dag, waar ik natuurlijk super veel zin in heb !

Ik heb de randen waar je tegenaan kijkt met inkt bewerkt zodat dit mooi af steekt. Voor de randen heb ik een aantal stroken op maat gemaakt en deze punt voor punt vast geplakt.


De binnenste ster heb ik ook met designpapier beplakt en de gaatjes er weer opnieuw ingeprikt voor de lampjes. Ik dacht ik maak er geen kerstster van maar iets met baby thema.

Ik heb een foto van mijn zoon gebruikt, de randen heb ik voorzien van een lijmlaagje (met de zijkant door een kloddertje lijm heen gehaald) en vervolgens bestrooid met fijn glitter in goud kleur. Dit heb ik een nacht laten drogen.

De letters waren bruin deze heb ik ook eerst zwart gemaakt met inkt en na het drogen besmeerd met lijm, hierover heb ik vervolgens zwarte fijne glitters over gestrooid. (ik heb tacky glue gebruikt)

Achter de letters zit een sheet, het randje is te dun om de letters tegen aan te plakken, de foto kan er wel zo tegen aan. Ik vind het zelf een leuk cadeautje om weg te geven, of natuurlijk zelf neer te zetten.

Fijn weekend.





wat heb ik gebruikt:













1 opmerking: