Pagina's

donderdag 17 januari 2019

slider card

Toen ik de stempelset met de donuts en de koffie bekers binnen kreeg was ik er meteen helemaal verliefd op.
Ik wilde er heel graag een kaartje mee maken waar ik het liefst alle stempeltjes uit deze goed in kon verwerken.
Toen ik het patroon van dit slider kaartje tegen kwam wist ik het meteen, dit moest hem gaan worden.
want met dit patroon kon ik heel veel van de stempels gebruiken en er goed uit laten komen.


De stempelset die ik gebruikt komt uit deze serie


Met donuts heb ik een kader gestempeld op de voorkant van de kaart.
Ik heb de stempels bewust op de rand gestempeld zodat het deel van de donuts wat er dan afvalt echt een kader vormt.
Ik heb ze gestempeld met bruine inkt omdat dat wat zachter overkomt en omdat dat ook mooier is als ik het met bruine potlood in ga kleuren.
Ik heb verschillende kleuren bruin gebruikt om de donut in te kleuren en het glazuur heb ik eerst met potlood roze gekleurd en daarna met 3D pearl paint nog een extraatje gegeven.



De tekst op de kaart heb ik gemaakt met de handlettering stempels


Het blauwe vlak achter de tekst heb ik gestempeld met licht blauwe 3D pearl paint
daarover heb ik de tekst gestempeld en de tekst heb ik ook bewerkt met embossing poeder.


De deksel van de koffie beker heb ik nog een keer extra gestempeld op wit cardstock en uitgeknipt zodat de deksel er los op komt te liggen.
Ik heb de deksel licht opgebold en op geplakt met 3D kit.


De koffie boontjes heb ik gestempeld op bruin cardstock en bewerkt met koper kleurig embossingpoeder, uitgeknipt en opgebold en ook deze met 3D kit opgeplakt.

De koffie bekers heb ik gestempeld op design papier en bewerkt met koperkleurig embossing poeder.
en ook de deksels van deze bekers heb ik op wit cardstock gestempeld en uitgeknipt.


Ook hier heb ik het kader van donuts terug laten komen in de kaart


De tekst op de uitnodiging heb ik met de printer gemaakt het lijntje heb ik gestempeld en ook weer bewerkt met embossingpoeder.
Het lijntje komt uit de handlettering set.


En bij dit laatste kaartje heb ik ook een kader gemaakt van de koffie boontjes, ook deze heb ik met bruine inkt gestempeld en ingekleurd met verschillende kleurtjes bruine potloden.


De basis van de kaart is gemaakt van metalic cardstock, daarop heb ik gemat met wit metalic cardstock



en het design papier komt uit deze paper pad serie
ik heb gebruikt het paper pad sweet




Groetjes

4 opmerkingen:

  1. Een héle leuke kaart met héél veel leuke details.
    Wat een mooie, duidelijke uitleg heb je er ook van gegeven.
    En de foto's zijn ook mooi duidelijk.
    Een zeer geslaagd project.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je leuke reactie Daphne, de stempel set is dan ook heel erg leuk om mee te werken en bied veel mogelijkheden. Gr Sandra

      Verwijderen
  2. Mooi !!! Hebben jullie ook een webwinkel waar men de materialen kan kopen ? Vind ze zo mooi maar kan ze nergens vinden. Baal daar zo van

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt! Ben pas nieuw op deze blog, heb al mooie dingen gezien en veel inspiratie opgedaan. Nu nog uitvoeren...
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen