Pagina's

zaterdag 4 juli 2020

mini album "Love"


Goede morgen, 

wederom heb ik een mini album gemaakt, ik zag een soort gelijk boekje in een hobby krant en heb hem zelf iets groter gemaakt zodat de foto's mooier uit komen. Dit keer geen tutorial, ik heb hem zo uit de hand gemaakt en ben lekker aan het plakken gegaan.


  Ik heb eerst het binnengedeelte gemaakt, en deze zig-zag gevouwen, en de delen met een plakstrook aan elkaar geplakt. Daarna heb ik de omslag op maat gemaakt, uiteraard kun je er in plaatst van foto's ook wat anders in doen.


Om te bekleden heb ik  papier uit de journal blokken 30 x 30 gebruikt, en voor de aankleding ook die-cuts uit de journal a4 boeken. Dat werkt zo makkelijk je drukt wat leuke plaatje uit legt wat neer op je werkstuk, en als het naar zin is kun je het zo opplakken. 


Om het geheel een beetje rustig te houden heb ik om en om design papier geplakt, en om en om is ruimte voor een foto. Ook heb ik de aankleding steeds hetzelfde terug laten komen.

De die-cuts boven de foto's heb ik met een dun strookje tape vast gezet aan de bovenkant zodat de foto er nog onder geschoven kan worden, en onder de tekstjes heb ik ook 3-d foam geplakt.  


 Onder het designpapier aan de rechter flap en in het midden van de voorkant zit een magneetje zodat het album mooi sluit. 
De tekst heb ik met 3-d foam opgeplakt, dat ziet er net iets leuker uit, de afmeting van het boekje is 10 x 10 cm dus een kleintje dit keer.



wat heb ik gebruikt:






1 opmerking: