Pagina's

maandag 11 november 2019

pompoen kaart challenge: Gast DTer Marcella


         Hoi Allemaal 

Deze maand is er een hele leuke Challenge bedacht door Sandra van Kleef

Ik ging er ook mee aan de slag.
Ik heb de super leuke stempel van CS gebruikt en bijna alle dieren er van gebruikt .
Vind ze echt super Cute...en ze zijn zo leuk om in te kleuren .


 Ook gebruikte ik natuurlijk het papier van CS dit komt uit verschillende blokken 
en de leuke alfabet stempel die heb ik ook nog wat ingekleurd met een groen kleurpotlood. 


En om mijn kaart in evenwicht te houden gebruikte ik deze leuke houten vogels .
(er waren nog meer soorten maar vond de vogeltjes hier op wel erg leuk )




 Hier een foto van mijn gebruikte materialen 


doen jullie ook gezellig mee met de Challenge ?
Het is echt een heel leuk model om te maken .





Groetjes Marcella

2 opmerkingen: