Pagina's

woensdag 6 oktober 2021

Pompoenen

 

Oktober is een beetje mijn favoriete maand...
Ik hou van de prachtige kleuren in de natuur, de dieren, de paddenstoelen en ik ben jarig!
Ik ben ook echt DOL op pompoensoep, eerlijk gezegd eet ik die gewoon het hele jaar maar in de herfst is die toch wel het lekkerst...
Mijn plan was daarom een pompoenrecept in mijn journal maar toen ik de pagina klaar had, was ik dat blijkbaar helemaal vergeten, haha maar dan maak ik gewoon nog een pagina.

Ik neem als recept gewoon de pompoensoep uit de Allerhande hoor en als ik snel wil dan koop ik de beker Pompoen-wortel verse soep en maak die ook af met een beetje crème fraiche en af en toe doe ik er gerookte kipfilet-reepjes doorheen.


De achtergrond van deze pagina's heb ik bewerkt met modelling paste en natuurlijk heb ik een nieuw stencil gebruikt met het blaadjes patroon. Er zitten super mooie motiefjes bij de nieuwe stencils!
Jute blijft een favoriet product van mij om lekker wat structuur mee aan te brengen onder het prachtige herfstpapier van Craft Sensations. Er staat wel een paraplu op deze pagina maar ik hoop dat ik hem niet veel nodig zal hebben ;)
De pompoentjes heb ik uit een vel met allemaal kleine pompoenen geknipt, die zie je op de foto ook onder mijn journal liggen en ik heb daarbij wat foamtape gebruikt zodat het er bovenop ligt.
Het egeltje spiekt even om het hoekje, ik hoop dat wij ook weer een egeltje in de tuin krijgen...


De rechterpagina op dezelfde manier opgebouwd en nu komen er een hertje en vosje bij.
Ik heb nog nooit een vos gezien, deze staat hoog op mijn verlanglijstje om eens te mogen ontmoeten.
Deze pagina heb ik afgemaakt met een bakers twine met glitter.

Welke pagina ga jij met dit thema maken?
Ik zie het graag (in ons album) op de Facebookpagina Creatief met Craft Sensations & Art Sensations.

Herfstachtige groetjes,


Gebruikte materialen van Craft Sensations:












Geen opmerkingen:

Een reactie posten