Pagina's

maandag 23 oktober 2017

sketch kaart oktober

Hallo allemaal

Gisteren hebben we de nieuwe sketch weer geplaatst op de facebook groep.Creatief met Craft Sensations.
Ook wij als Design team zijn weer met de sketch aan de slag gegaan. En dit is mijn kaartje geworden


Als basis kaart heb ik een kraft kaart gebruikt uit dit pakketje (vierkante kaart)


Daar op heb ik gemat met beige metalic papier


Het design papier wat ik gebruikt heb komt uit deze paper pad serie (paper pad links onder)


De randjes van het design papier heb ik bewerkt met een paper distresser daarna maak je de randjes wat ruw en krijgt het een wat oud uiterlijk.
Bij de stukjes waar ik het papier wat weg geschuurd heb daar laat ik wat stukjes wond gaas onder vandaan komen




De tekst heb ik gestempel op een wooden disc dit paste mooi bij het herfst thema van het kaartje


Omdat ik geen herfst had heb ik gaan zoeken op internet naar een afbeelding en deze uitgeprint op foto papier.

Als bloemen decoratie heb ik wat gerommeld in mijn frutselbak en daar wat dingen uitgehaald die een beetje een herfst kleur of uiterlijk hadden.



Ik heb eerst wat tulantia op de kaart geplakt zomaar een beetje want het moet niet overheersen.
Ik heb een kaneel stokje gepakt en daar een stukje wondgaas om heen geknoopt en dat op de tulantia geplakt (let op die alles met een lijmpistool geplakt)
En tegen dat kaneel stokje ben ik diverse materialen gaan plakken zoals een veertje, bloem, kleine denneappeltjes, kleine roosjes enz.

Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren voor de sketch kaart en ik ben heel benieuwd naar jullie kaartjes.
Veel succes allemaal!!















2 opmerkingen: