Pagina's

zaterdag 5 maart 2022

label kaart "in een ander jasje"

 



 Goede middag, 

ik heb voor het blogbericht van vandaag een oude post van mezelf gebruikt met een nieuw jasje. Ik heb voor deze labelkaart het leuke blok gebruikt met funky retro vibes gebruikt.


Hier kun je het bericht vinden met de werkbeschrijving:

http://craft-sensations.blogspot.com/2021/04/tag-kaart-boekje.html

Bij deze uitwerking heb ik in plaats van cardstock ook dubbelzijdig design papier gebruikt,  leuk om mee af te wisselen. De laatste serie washi tape past leuk bij het papier en kun je dus leuk combineren.



Op de stukjes washi heb ik nog een houtje geplakt voorzien van glitter dit is al een oudje maar het blijft leuk om te gebruiken.


Aan de labels die in de pocket zitten heb ik ook kleine stukjes washi dubbel geplakt als een soort tabjes. De stukjes lint heb ik vast geniet met een nietje je kunt natuurlijk ook gewoon een gaatje maken.



Mocht je hem ook gaan maken laat hem dat zien op facebook :)
groetjes patricia





Wat heb ik gebruikt:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten