Pagina's

donderdag 30 november 2017

inchie art

Zo leuk deze kleine art inchies gemaakt van een mislukte achtergrond van een giet techniek.


Misschien heb je ze ook wel... Die oudere stempel setjes van Craft Sensations waar die hele kleine stempeltjes op zitten.  Wat je daar mee kunt doen??? Nou dit bijvoorbeeld!!

Inchies maken. Wat is een inchie? Een vierkantje van 1 inch (engelse maten) in Nederland is dit 2.5 bij 2.5 cm. Jaaaa echt, zo klein... ;)

Een poosje geleden wilde ik een nieuwe techniek uitproberen, ik vond dat het niet heel goed was gelukt. Maar ik had wel een achtergrond die prima geschikt was om in kleine vierkantjes te snijden.

Het hele proces van het decoreren en ook het maken van het boekje. kun je volgen in de video

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=0gaAbUgHMtQ&w=853&h=480]

Het decoreren met de mini stempeltjes was een feestje.  De teksten die ik er op wilde hebben (geprint van de computer) was best een priegel werkje... Maar het eind resultaat mag er wezen =D

gemaakt met oudere clear stamps van craft sensations

close up van een inchie

Tja en dan heb je een flink stapeltje met kleine vierkantjes.... Wat doen we daar dan weer mee? Mijn creatieve brein sloeg een beetje op hol. Uiteindelijk besloot ik er 2 mini art journals van te maken. En zie hier het resultaat!!

2 mini art journals van inchies

Have fun playing! Als je vragen hebt stel ze gerust.

Groetjes Ilona


1 opmerking: