Pagina's

woensdag 7 oktober 2020

Herfst-Journal

 


Herfst...

Ik ben in de herfst graag in het bos, ik kan me dan helemaal uitleven in het fotograferen van alle verschillende soorten paddenstoelen... In oktober zijn mijn zoon en ik jarig en afgelopen weekend vierden we het samen en deden we ook samen gezellig de voorbereidingen. Ik heb er echt van genoten. Heerlijk om samen taarten te maken.


Tip voor een heerlijke appeltaart: zet bitterkoekjes een poosje in een laagje Amaretto en leg ze daarna op de bodem van je appeltaart, daardoor krijgt de bodem een soort spijsachtige smaak... 
Ik maakte met een doily een pocket op de pagina zodat ik er een tag in kon schuiven.                                                 Past toch perfect bij een foto van een taart ;)


Mijn man vind dat er op appeltaart altijd slagroom hoort dus ik heb een heerlijke punt taart...
Heerlijk om de foto's van deze mooie dag te verwerken in mijn herfst-journal.


 Mijn favoriete paddestoel blijft toch de vliegenzwam dus die moest op deze pagina komen...


Ik heb met de stencils een achtergrondje met modelling paste gemaakt op de tags.


Op deze pagina heb ik de tag vastgeplakt, het lijkt net of die in de pocket geschoven kan worden he?
Een goed begin van een prachtige maand, wat was het een heerlijk weekend.


Deze voorpagina van oktober in mijn journal maakte ik volgens de sketch van oktober in de Facebookgroep Creatief met Craft Sensations, een aanrader om ook daar eens een kijkje te nemen en te zien wat iedereen van de producten van Craft Sensations maakt! 
Laten jullie je journal-pagina's ook zien op deze groep?

Creatieve groetjes,


Ik heb in deze herfst-journal de volgende producten van Craft Sensations gebruikt:










 





1 opmerking:

  1. waouh!!!!!! J'adore ta page d'octobre avec tous ces mignons petits animaux!
    Très très belle!

    BeantwoordenVerwijderen