Pagina's

maandag 8 januari 2018

flapjes kaart

Allereerst wil ik iedereen een heel mooi, gezond, liefdevol en zeer creatief 2018 wensen!!

De feestdagen zitten er weer op de kids gaan weer naar school en we beginnen gelukkig het dagelijks ritme weer op te pakken.

Ik heb vandaag een kaartje om aan jullie te laten zien wat ik gemaakt heb met allerlei verschillende Craft Sensations materialen.

Als het kaartje dicht is lijkt het een vierkant kaartje


Maar als je het kaartje opent kun je weer wat flapjes naar buiten klappen.


Ik heb gebruikt gemaakt van de volgende Craft Sensations materialen

De basis van de kaart is gemaakt met blauw linnen cardstock


Ik heb gemat met wit metalic cardstock


Ik heb design papier gebruikt uit verschillende blokjes in de kleuren die goed bij elkaar pasten



Zowel de stempel op de voorzijde van de kaart als binnenin de kaart komen uit deze stempel serie


Verder heb ik om de kaart wat aan te kleden gebruik gemaakt van

Bakerstwine


Wooden deco


Deco ribon

Strassteentjes



Groetjes!!










2 opmerkingen: