Pagina's

woensdag 10 februari 2021

Journaling Challenge: Love is in the air

 

Februari is toch wel de maand van de liefde door Valentijn 
dus koos ik voor het thema: Love is in the air...
Hier hebben jullie vast niet veel uitleg bij nodig en je kan er dan ook alle kanten mee op.
Ik heb een boekje voor het hele kwartaal gemaakt dus ik maak de eerste 3 maanden een beetje in dezelfde stijl. Op deze pagina weer groen maar voor het thema combineer ik het met roze.


Ik vind het leuk om een keer iets met een schudraam te maken maar heb daar nog geen ervaring mee hoor dus het was even prutsen en een keer overnieuw proberen, haha wel handig om eerst het raampje erin te maken en daarna pas het te vullen anders zitten die schud dingen weer net tussen het deel wat je wil vastplakken... de bovenkant laat je dan nog even open en dan pas de schudspullen erin.


Maar wat een tof effect geeft dit hé? Dit ga ik vast vaker doen.
De rondjes met tekst uit het paperblok passen hier weer leuk bij.


Op de linkerpagina maak ik eerst weer met modeling paste een achtergrondje van hartjes.
Wat strookjes papier op elkaar vormen de onderzijde van de pagina 
en ik zet daar het thema op met een lettertang.


EXTRA INSPIRATIE:
Misschien heb je hem al voorbij zien komen in de sketch van deze maand, 
voor wat extra inspiratie maakte ik een vierkante journalpagina in mijn favoriete kleur 
en stempelde ik op de achtergrond met acrylverf witte hartjes. 
Zie je de hartjes op het vierkante lapje stof?



Lieve groetjes,

Deze producten heb ik gebruikt van Craft Sensations:








2 opmerkingen: