Pagina's

dinsdag 27 maart 2018

zeg het met bloemen

En weer is er een prachtige nieuwe clearstamp en cutting die serie uit van Craft Sensations.


Deze serie ligt al bij enkele actions in de winkel en deze serie bestaat 3 silhouette sets en 3 bloemen sets.
Ik ben aan de slag gegaan met een van de bloemen sets.



De basis kaart is een kraft kaart met gestanste border en komt uit dit serie


Ik heb daarop gemat met wit metalic cardstock


En het design papier komt uit deze serie, dit is al een wat oudere serie


De tekst heb ik gestempeld met de handlettering set


En dan de bloemetjes, die heb ik gemaakt met de nieuwe clearstamp serie.


Ik heb de bloemetjes en de blaadjes uitgestanst en uitgeknipt en ingekleurd met de zig markers.
Ik heb deze allemaal los op de kaart geplakt met 3D kit zodat er ook een beetje hoogte verschil in komt.
Ik ben helemaal weg van dit soort bloemetjes en ben dan ook super blij met deze stempels, deze zal ik nog heel veel gaan gebruiken.



Groetjes!!


2 opmerkingen:

  1. Oh, oh daar worden we weer helemaal enthousiast gemaakt en gaan we allemaal weer al een speer naar de Action. Hopelijk hebben ze die stempels dan ook.
    Het is een heel mooi kaartje, wat een leuke bloemetjes, als ik ze zie bij de Action koop ik ze meteen.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi ik ben helemaal nieuw hiermee maar vind 't zo leuk! Ik lees je blogs voor tips en leuke ideeën.
    Nu vroeg ik mij af wat je bedoelt dat je de bloemen hebt uitgestanst,en dan hebt geknipt? Bedankt alvast

    BeantwoordenVerwijderen