Pagina's

vrijdag 28 juli 2017

DIY velvet kaarten


Ze liggen weer bij Action maar nu een maatje kleiner en bijpassende kaarten met enveloppen.
Mijn kleinkinderen vinden het geweldig om ze in te kleuren maar ook mijn moeder van 90, die zegt dat ze totaal niet creatief is, is trots op het werk wanneer ze er mee klaar is.
Wanneer het een dag minder mooi weer is in de vakantie is het een leuke bezigheid voor het hele gezin.

Bij bovenstaande kaart heb ik het middengedeelte uitgeknipt en er een plaatje achter geplakt.
Dit kan natuurlijk ook een mooie vakantiefoto zijn.

De kaart hieronder heb ik op de gewone manier ingekleurd ( met de stiften van Action) en daarna wat pareltjes op geplakt. 


Er zijn 4 verschillende series dus je kunt er zelfs een kinderfeestje mee geven.
Succes verzekerd
Voor jong en oud een super leuke bezigheid.



4 opmerkingen:

  1. Ook heel leuk zo gedaan om het middelste gedeelte eruit te halen, dit is ook niet mijn ding, maar toen ik ermee klaar was vond ik hem nog erg mooi ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Normaal gesproken ben ik ook niet van de mandala's maar op deze manier vind ik het nog leuk om te doen ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja het is ook niet aan mij besteed maar het ziet er wel heel erg leuk uit.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen