Pagina's

woensdag 24 oktober 2018

chocolate box

Naast het kaarten maken vind ik het ook altijd heel leuk om kadodoosjes te maken

Ik wilde iets bijzonders maken voor een verjaardag omdat ik vond dat diegene dat verdient had dus ik ben op internet gaan zoeken naar een leuk idee
Het moest een bijzonder doosje zijn en er moest zeker een hoop lekkers in kunnen
en toen kwam ik dit patroon tegen
Ik was meteen verkocht en ben gelijk aan de slag gegaan


 Dit doosje is er trouwens wel een met een groot verrassingselement
wat dat is zien jullie zo verderop op de foto  


De basis van de box heb ik gemaakt met wit cardstock 

deze keer heb ik ook gemat met papier uit hetzelfde paper pad als waar ik het design papier van gebruikt heb (paper pad "Flowers blooming")
in dit paper pad zit namelijk ook heel mooi rustig papier en dat was dus heel goed te combineren met de printjes uit dat paper pad

ik heb voor de binnenkant van het doosje papier uit 2 paper pads gebruikt 
"Flowers Blooming"
"Texture Vintage"





Het bont randje op de deksel van de doos heb ik gemaakt met wit deco fur





De tekst heb ik gestempeld en uit gestanst met de bijpassende stans die bij de set zit
en komt uit deze serie (set rechts onder)


De takjes heb ik gemaakt met een een stempel en stans uit een oudere serie maar deze blijft een van mijn favoriete en gebruik ik nog heel regelmatig (set rechts boven)





De bloemen heb ik gemaakt van foam, ik heb daarop gestempeld met een bloem uit deze stempel serie (set onderste rij in het midden)
Dit is een nieuwe stempel set met leuke verschillende afbeeldingen

Ik heb de bloem daarna uitknipt, en wat inkt op de bloem aangebracht



Daarna de bloem in vorm gebracht en het hartje van de bloem heb ik gemaakt met een koper kleurig sequin met daarin een strassteentje







Als je het doosje openmaakt kun je het uitrollen en zitten er 6 kleinere doosjes in




op de dekseltjes van de doosjes heb ik een randje lint geplakt








Ook de zijkantjes van de doosjes heb ik beplakt zodat het een leuk en speels effect krijgt als het doosje dicht is.




Het patroon van het doosje heb ik gevonden op you tube
de link vind je hier

Groetjes 

13 opmerkingen:

  1. Wauw geweldig, wat een kunstwerk! Heel knap gedaan! Daar ben je wel een tijd zoet mee geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Angelique, ja daar ben ik wel een tijdje mee bezig geweest maar het is wel een heel leuk project om te maken. Groetjes Sandra

      Verwijderen
  2. Wat een geweldig mooi doosje. Dank je wel voor de uitleg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kunstwerk heel knap gemaakt! Groet Rieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waouh, tu as fait un superbe travail, Sandra, bravo !!! et merci pour le lien vers le tutoriel ! Bises de Christine

    BeantwoordenVerwijderen