Pagina's

woensdag 15 juli 2020

Feestelijke kaart


Hoi allemaal,
Vandaag op ons blog mijn kaartje voor de bruiloft van mijn nichtje Elline.
We kunnen vanwege de omstandigheden nu niet aanwezig zijn op het feest dus ik wilde er ook vast een kleinigheidje in doen die het wat persoonlijker maakt. 
Een feestje voor ons volgt nog dus het komt goed! 


Voor de kaart heb ik een vel uit een 30 x 30 cm designpad doormidden gesneden,
zodat hij 30 x15 cm is.
En uit een vel wit papier snijd ik een strook van 30 x 8 cm.
Ik ril ze beide op ongeveer 11,5 cm en 23,5 cm.


De witte strook bestempel ik met een tekststempel en daarna breng ik modelling paste op kleur met acrylverf en breng dat aan op een stencil. 


Ik maak van verschillende laagjes stof, jute, theefilterzakje en washi-tape een plaatje.


Hier zie je de eerste laagjes... en tegenwoordig mag je gewoon weer je 
nietmachine pakken om de laagjes aan elkaar vast te maken, best leuk he?


Het plaatje wil ik nog afmaken met een tekst stempel en deze heb ik met de cirkelsnijder uitgesneden.
De letters kleur ik met Dual Markers. Later plak ik er natuurlijk toch nog washi-tape op.


Ik ga alle onderdelen op elkaar plakken.
De witte strook plak ik op de roze hartjes kaart.
En daarna plak ik het samengestelde plaatje op de voorkant.


Ik maak de kaart af met de namen van het bruidspaar met houten letters.


Aan de binnenkant heb ik een onderzetter van kurk geplakt, waarop ik heb LOVE heb gehandletterd.
De 2e krijgt ze op het feestje zodat ze er allebei eentje hebben voor hun favoriete glaasje wijn.

Creatieve groetjes,


Ik heb de volgende producten gebruikt:











Verder:
Jute
Theefilterzakje
Onderzetter kurk

1 opmerking:

  1. Tja, corona gooit heel veel roet in het eten.....we hebben heel wat in te halen op een later tijdstip.
    Leuke kaart en die onderzetter is helemaal een superleuk ideetje.
    Heb je die zelf uit kurk gestanst?

    groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen