Pagina's

vrijdag 23 oktober 2020

Opgepimte doosjes.....


Hoi Hoi 

Wie heeft ze niet al eens in de winkel zien staan de witte doosjes .
Drie doosjes in elkaar in verschillende vormen .
Ik wilde daar al een tijdje wat mee doen en het is er dan eindelijk van gekomen en echt heel veel werk is het niet .Het is gewoon heel leuk om te doen .


Wat heb je nodig :

Die leuke doosjes 
Design papier 
lijm schaar liniaal etc....
en versiering wat je zelf wilt gebruiken .

Ik gebruikte de Hexagon  vorm .
Teken eerst op design papier de vorm van het dekseltje 
en door dit dan iets kleiner uit te knippen of te snijden krijg je nog een mooi randje van je doosje te zien .Daar na meet je al stukjes op zorg dat er overal nog een randje over blijft 
Voor ieder doosje zijn de maten anders dus meet dit gewoon na.




Als je alle stukje op maat hebt .
Kan je de randjes bewerken ik gebruikte hier witte Gesso voor maar je zou natuurlijk ook inkt kunnen gebruiken.


Goed laten drogen en dan kan je alle stukje opplakken .
Ik was zo enthousiast dat ik vergeten ben een foto te maken toen alle papiertjes er op geplakt waren .
Maar jullie begrijpen vast wel hoe het er toen uit zag .
Ik ben daarna met bloemen aan de slag gegaan .
Ik heb de bloemen weer van wc papier gemaakt 
hier heb ik al eens een blog post van gemaakt en die kan je ..
HIER vinden .

Ik heb de doosjes opgestapeld en zo versierd met de bloemen en blaadjes .
Maar wel zo dat je ze gewoon los kan neerzetten en ze gewoon open kan maken 

Best leuk toch .....?









Gebruikte materialen .



Fijne dag Groetjes Marcella















4 opmerkingen: