Pagina's

woensdag 21 oktober 2020

Herfst Journal

 


Ik ben heerlijk verder gegaan in mijn herfst journal, ik vind deze periode heerlijk.
Een soort afscheid van de zomer voordat we de winter aankunnen...
En er komen weer meer creatieve kriebels boven als het kouder wordt en we meer binnen zitten.
Ik heb verschillende stroken papier gebruikt en ook een stukje kurk mocht niet ontbreken, 
ik hou van verschillende structuren.
De nieuwe stencils met hartjes vind ik prachtig. Deze herfst hoop ik dan eindelijk eens een vos te zien...


Naast stencils en stempels gebruik ik ook graag washi-tape...
wie heeft daar nou niet een voorraadje van liggen? 
Gewoon lekker veel gebruiken, je kan overal wel stukjes over elkaar plakken.
Zie je de nieuwe stempels?


Zijn jullie ook met de herfst bezig?
Deel je ook je journal/pagina's met ons?

Creatieve groetjes,


Ik gebruikte de volgende materialen van Craft Sensations:









3 opmerkingen:

  1. Superleuk.... en ja, ik ben echt een herfstmens.

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bonjour
    J'aime bien ce que tu fais... Ce petit carnet est très joli. Mais je n'arrive pas à trouver dans la boutique, les produits dont tu mets la photo sous ton article...
    Peux-tu m'aider?
    merci d'avance!
    Bonne journée

    BeantwoordenVerwijderen