Pagina's

maandag 1 maart 2021

'Music'


Deze kaart kun je voor allerlei doeleinden gebruiken. Onder de tekst is eventueel nog plaats om een felicitatie of andere wens te plaatsen. Normaal begin ik met het uitzoeken van de oplegkaart en zoek ik daar de rest bij. Bij deze kaart vond ik het kaartje met de tekst zo mooi dat ik dit keer de oplegkaart bij dit kaartje heb uitgezocht.

De basiskaart is een dubbelgevouwen kaart van 10,5 cm x 15 cm uit een foil designpad.


De oplegkaart is aangepast aan de tekst op het kaartje en bestaat helemaal uit muziekschrift. 


Deze oplegkaart heb ik gemat op craftpapier. Om de scherpe randen wat af te vlakken, heb ik alle onderdelen van de kaart licht geïnkt.


De onderste banner heb ik van een heel afwijkend design gemaakt om wat meer kleur en leven in de kaart te krijgen. De bovenste banner heb ik van het dezelfde designpapier gemaakt als de basiskaart.




Het designpapier onder het kaartje met de tekst is hetzelfde als die van de onderste banner; zo krijg je weer eenheid in de kaart. Zowel het kaartje met de tekst als het designpapier eronder heb ik gemat op craftpapier.


In elke hoek van het kaartje me de tekst heb ik een matgouden plakparel geplakt.


In de rechter bovenhoek van de oplegkaart heb ik 3 grote parelmoerkleurige plakparels geplakt.


Het resultaat is een stijlvolle kaart voor elke gelegenheid.


Creatieve groeten van



Voor deze kaart heb ik de volgende producten van Craft Sensations gebruikt:








2 opmerkingen: