Pagina's

vrijdag 29 november 2019

ronde verlichte easelkaart



Hoi allemaal

Om de laatste online workshop van dit jaar goed af te sluiten vond ik het wel leuk om een bijzondere kaart te maken een kaartje waarin iets leuks verwerkt is doet het altijd goed en dat is deze ronde en verlichte easelkaart geworden.

In december zijn er geen online workshops maar vanaf januari starten we weer met nieuwe workshops.
Mocht je interesse hebben of graag meer info willen over de workshops stuur dan een email naar mycreations4703@gmail.com



De basis van de kaart is gemaakt van wit 300grams cardstock


Het design papier waarmee ik gewerkt heb komt uit een van de paper pads van de kerstserie
(paper pad links onder)



De gehele kaart is gemaakt met de cirkel snijder





De stoppers om de kaart tegen te houden zijn gemaakt met stempels uit de kerstserie
(Set rechts boven)



In het hartje van de ijsster heb ik strassteentje geplakt deze komt het grabbelpakje
een pakje bordevol allerlei verschillende strassteentjes, deze heb ik een schaaltje gedaan waarin je dan heerlijk kunt grabbelen en graaien naar het juiste steentje in de juiste kleur.






De tekst is gestempeld op vellum (perkament papier) 

Ook de tekst komt uit de kerstserie met stempels, deze heb ik al veel gebruikt dit jaar ik blijf het een leuke tekst vinden.




Het patroon van het strikje heb ik op internet gezocht en uitgeprint, je kunt daar vaak veel meer bruikbare patronen vinden dan je zou denken. 
Ook de vorm van de kerstbal die uit de kaart gehaald is een patroon dat van internet af komt.
Print het uit op stevig cardstock en je hebt gelijk een stevige mal die je meerdere malen kunt gebruiken.

Ook het steentje midden in de strik komt uit het grabbelpakje en maakt het strikje af.


De lichtjes in de kaart gewoon een koper snoertje met van die druppellichtjes dit koper snoertje kun je mooi aan de binnenkant van de kaart verwerken zonder dat je er nog iets van ziet.






Dit is de kaart die ik tijdens de workshop gemaakt heb
in hele andere kleuren maar zeker ook zo leuk.


Ook de basis van deze kaart is gemaakt van wit 300 grams cardstock


Ook dit design papier komt uit de kerstpaper pads
(paper pad rechts onder)





Als stoppers heb ik houten deco figuurtjes gebruikt uit de kerst serie van vorig jaar.
Deze hadden alleen niet de juiste kleur dus heb ik ze op kleur gebracht met de metalic water verf





Ik heb dezelfde tekst gebruikt als bij de vorige kaart en ook deze is weer op vellum gestempeld


Ook heb ik dezelfde strik gebruikt en ook hier weer een steentje op geplakt om het geheel af te maken.


Ik ga nog zeker een aantal van deze kaarten maken en met de cirkelsnijder maak je binnen no-time in een handomdraai cirkels in verschillende maten.



Groetjes


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart!!!
    Met het bakje met de batterijen erachter kun je deze kaart niet versturen toch? Ik zou deze kaart best graag willen maken maar dan wel om te versturen.
    Maar het idee is geweldig! Ik heb de stempels in huis dus kan aan de gang.
    Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dat klopt deze versie is niet te versturen maar er ook snoertjes met platte baterij kastjes als je die gebruikt kun je wel opsturen.

      Verwijderen