Pagina's

maandag 27 juli 2020

Ik ga op reis en neem mee...


Ik ben op vakantie en vind het altijd weer een uitdaging om genoeg maar niet te veel hobbyspullen mee te nemen. Natuurlijk maakt het uit of je naar het buitenland gaat of in eigen land blijft maar er moeten keuzes gemaakt worden... Hihi, dat is voor velen van jullie vast herkenbaar.
Dus ik ben benieuwd wat er bij jullie echt mee moet.

Bij mij moet dit in elk geval mee:
* Journals
* Washi-tape
* Paper-pads
* Mixed-Media papierblok
* Stempels (zoveel mogelijk) en stencils
* Gereedschap (scharen, snijliniaal, perforator, lettertang

En natuurlijk mijn gele etui mee die ik altijd lekker vol stop met:
 watercolor, inkt, allerlei pennen en kwasten, bakers twine. Elk gaatje in de bak of etui wordt opgevuld.

Ik had opeens voor mijn vakantie geen tijd meer om nog een blog te maken 
en dus bedacht ik vandaag toen ik op een bankje uitkeek over het Dwingelderveld, 
dat ik met zo min mogelijk spullen een journal pagina wilde maken...


Ik ga aan de slag met aan de linkerkant een pagina uit een paperpad en aan de rechterkant een watercolorpapier. Ik snijd deze op 12 x 21 cm zodat ze in de Journal van Craft Sensations passen.
Ik maak er gaatjes in met de 6 gaatjes perforator, die op de middelste stand geschikt is voor dit journal.


Uit papier snijd ik willekeurig een strook en ik scheur van hetzelfde blad een strook, 
waarvan ik dan de achterzijde ga gebruiken.


Je hebt meteen een simpele basis voor een journal pagina.


Ik gebruik plaatjes uit een nieuw paperpad en daar zitten ook tekstjes bij die er goed bijpassen.
Natuurlijk mag ook op deze pagina geen washi-tape ontbreken, ik vind zwart met een tekstje altijd leuk en die met de bloemen past ook weer leuk op deze pagina.


De rechterpagina bouw ik op een zelfde manier op. Ik heb de achterrond dit keer rustig gehouden maar je kan natuurlijk altijd nog wat stempelen of met een stencil werken.


Wat ik ben vergeten mee te nemen:
* Modelling paste
* Heat tool
en ik ga vast nog meer missen... 
oh ja er waren nieuwe stempels gespot in de winkel maar die heb ik nu dus niet meegenomen ;)

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren om ook in je vakantie gewoon lekker even creatief bezig te gaan met wat minder spulletjes. Deel je jouw pagina met ons?
Iedereen (die het heeft of nog krijgt) een fijne vakantie toegewenst en tot de volgende keer.


Ik heb de volgende materialen gebruikt:





1 opmerking:

  1. Erg mooi om zo een journalling boek te maken, maar waar koop ik het bullet journal?

    BeantwoordenVerwijderen