Pagina's

donderdag 1 november 2018

sketch november.... Enjoy this sweet moment

Het is weer de 1ste van de maand en dat betekent dat de nieuwe sketch weer van start gaat op onze facebook groep   "Creatief met Craft Sensations"

Dit is mijn voorbeeld gemaakt met de sketch



Ik heb de basis van de kaart gemaakt blauw metalic cardstock

het design papier wat ik gebruikt heb op deze kaart komt uit het paper pad 
"Hello Spring"
dit is een 15cm x 15cm paper pad en komt uit deze serie





De mal met sierrand heb ik gemaakt met malletjes uit deze oudere stempel serie


Wil je graag weten hoe ik de mal met sierrand heb gemaakt kijk dan op deze blogpost daar laat ik aan hand van foto's zien hoe je deze kunt maken.

De theepot, de kopjes en de tekst komen uit deze stempel serie
.(rechts onder)


Ik heb de kopjes, theepot en de tekst allemaal bewerkt met embossing poeder
de kopjes en de theepot heb ik niet ingekleurd maar gestempeld op design papier en daarna uitgenknipt



Het hartje is een puffy sticker en komt uit deze serie





Wil jij ook graag eens mee doen met de sketch en kans maken op het mooie prijzen pakket
word dan lid van onze facebook groep
Daar staat in het vast gezet bericht de sketch en waar je kaartje aan moet voldoen om kans te maken op de prijs.





Groetjes 


6 opmerkingen:

  1. Toffe kaart, super hoe je je ovale mal gemaakt hebt.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nancy, die mallen zijn echt heel leuk om zelf te maken.

      Verwijderen
  2. J'adore !!! très jolie carte Sandra ! Bises de Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat ik die mal ook hebben ;-). Die ga ik snel ook eens op deze manier gebruiken. Dank je wel voor de tip Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Carla, ik ben heel benieuwd naar wat jij er mee gaat maken 😉

    BeantwoordenVerwijderen