Pagina's

zaterdag 22 januari 2022

zelf stickers maken

 


Goede morgen,

ik heb voor het blog van vandaag een keer iets heel anders gemaakt. Jullie kennen vast de leuke sluitzegels die regelmatig op kaartjes of cadeauverpakkingen gebruikt worden. Ik heb deze zelf gemaakt 2 soorten de ene set heb ik met metallic verf gedaan de andere set met aquamarkers, voor beide sets heb ik gewoon stempels gebruikt ter versiering. 


voor de rechthoekige stickers heb ik de aquamarkers gebruikt, ik heb heel simpel wat stukjes gekleurd op een glasplaat, en er daarna flink wat water opgedaan met de spraybottle.

 
en vervolgens heb ik de stickers / labels er op gelegd en deze wat aangeduwd daarna heb ik het goed laten drogen.


De recht hoekige stickers zijn ook leuk voor journaling. als de stickers echt goed droog zijn kun je ze gaan bestempelen. Vooraf had ik al een aantal stempels uitgezocht die er mooi op passen.


Voor de ronde stickers heb ik metallic waterverf gebruikt, op dezefde manier stukjes op de glasplaat geverfd en daarna flink nat gemaakt met de water spray bottle.






als jij ze ook gaat maken show je ze dan in de groep?

groetjes Patricia


wat heb ik gebruikt:


























6 opmerkingen:

  1. Dat is leuk!! Ik had geen idee dat de verf zou houden op de stickers dus het is het proberen waard (als ik ze nog kan vinden)
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, doe dit regelmatig.
    Maar....zijn de ronde stickers nog wel te koop bij Action?
    Gelukkig heb ik wel een aardig voorraadje.

    groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben jullie toch altijd een leuke ideeën.
    Ik ga dit zeker eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk idee, bedankt voor de uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen