Pagina's

zaterdag 8 februari 2020

Journaling, net even anders


Goede morgen,

Ik ben aan de gang gegaan in de super leuke journal die in mijn DT pakket zat. Ik ben niet iemand die dagelijks iets bij houd, maar ik wilde dit boekje wel graag gaan gebruiken.

Ik ben begonnen met het boekje met lijntjes, deze heb ik in tweeën gesplitst, 1 kant gebruik ik als adresboekje en de andere kant gebruik ik als verjaardagskalender.




Ik heb eerst uit groen en roze metalic papier, tabjes gestanst, hierop komen de stickers met de maanden die bij het boekje in zitten. 
Voor het adres gedeelte heb ik eerst de letters gestempeld en daarna gestanst.



Ook heb ik  2 x uit design papier gestanst en deze door midden geknipt en hier een tab van gemaakt door ze weer op elkaar te plakken.



Ik heb onder aan de pagina's nog een klein stickertje geplakt ter versiering.


op de tussen bladen waar het tabje op zit heb ik een "pagina"versierd, door een designpapier over de hele pagina te beplakken en deze heb ik opgeleukt met stempels en stickers.











graag tot ziens !



wat heb ik gebruikt:







2 opmerkingen: