Pagina's

maandag 8 oktober 2018

Jingle bells !

Yesss, mijn eerste kerstkaarten van dit jaar zijn een feit! Ook dit jaar heeft Craft Sensations weer superleuke stempels en prachtig papier. Hoewel het nog maar net herfst is kon ik de verleiding niet weerstaan om met de nieuwe producten aan de slag te gaan. 

Ik besloot een pagina uit het 30x30 desing pad 'Christmas, vintage style' te kiezen en heb mezelf uitgedaagd om met dit 'vintage' papier kaarten van nu te maken. Deze twee vrolijke kaarten zijn ontstaan.  


Het design-papier heb ik zo versneden dat het in diagonale lijnen op de het kaartpaneel kon worden aangebracht. Een keer wat anders. Omdat ik meteen helemaal weg was van de 'foute kersttrui' moest deze natuurlijk een prominente plek op mijn kaart krijgen. Voor wat bling heb ik gewerkt met pailletten en wat strass-steentjes in het rood. 






De andere kaart heb ik voorzien van een papieren strik. Met bakerstwine heb ik er een een paar jingle belletjes aan gehangen en een spreukje in de vorm van een kerstbal. Op het kaartpaneel heb ik in het rood en in het groen wat sneeuwvlokken gestempeld.





De randjes van het papier zijn op beide kaarten ge-inkt met groene inkt. De spreukjes zijn afkomstig van hele oude stempelsetjes van CS. Wat kan ik zeggen? Ik hou nu eenmaal van al mijn stempelsetjes, ook van mijn oude ;-). 



Hebben jullie ook zo'n plezier in het maken van kerstkaarten met de producten van CS? Ik kijk nu al uit naar de producten van volgend jaar!!

Creatieve groetjes,
Sandra



Hieronder de lijst met gebruikte producten;












4 opmerkingen:

  1. hele mooie kaartjes, en die foute trui helemaal te gek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartjes zijn weer mooi Sandra.
    Ik heb vanmorgen 3 van de nieuwe kerst-stempels gekocht. Ik was deze week al 2x eerder geweest en steeds niets in het vak bij de stempels. Nu las ik op een blog dat de stempels bij de kerstartikelen liggen en ja hoor.... BINGO! Ben er blij mee. Ik denk vanavond er mee aan de gang te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Carla! Veel plezier met je aankoop, ben benieuwd wat je ermee gaat maken!
      groetjes,
      Sandra

      Verwijderen