Pagina's

vrijdag 15 november 2019

Pocket kaartje - Gast DTer Sonja




Hallo allemaal

Graag wil ik jullie mijn pocketkaartje laten zien waarbij ik  gebruik gemaakt heb van een deco stencil van Craft Sensations en wat inkt padjes om het papier te kleuren. 



Zoals je hier kunt zien heb ik aan de binnen kant gebruik gemaakt van het mooie paper pad Classics vintage en  verschillende rolletjes Washi tape.


Door het onderste deel van de kaart te rillen en om te vouwen ontstaan er 2 pockets waar ik de labels in gestoken heb.  
De voorkant van de kaart is gedeeltelijk gesneden en daarna omgevouwen.


Hieronder volgt een overzichtje van de materialen die ik voor deze kaart gebruikt heb.





Ik hoop dat dit kaartje een inspiratie voor jullie mag zijn .
Ikzelf beleef er veel plezier aan om met deze producten van Craft Sensations te werken.

Groetjes, Sonja.

6 opmerkingen: