Pagina's

donderdag 14 december 2017

klei kerst kaartje

Kerst kaartje gestempeld in klei



Van Craft Sensations heb ik de volgende materialen gebruikt. Niet op de foto te zien een decoratie belletje (het kantje is wel van de action maar niet van CS geloof ik...)


De basis is er en nu decoreren maar met leuke Craft Sensations spulletjes =D

Jullie hebben hier de primeur!! 

Dit kaartje is gemaakt voor de Christmas on a dime youtube hop op 17 december 2017.
Wat is een youtube hop?
Een groepje designers zullen op deze dag allemaal een filmpje op youtube plaatsen, het is de bedoeling dat je langs alle filmpjes hopt (vertaling: springen, sprongetje, huppelen) om anderen inspiratie te geven met leuke projecten die niet veel mogen kosten (on a dime = zo goedkoop mogelijk) We mogen wat geld uitgeven maar het liefst niet en gewoon gebruiken wat je al hebt!
Als je alle video's hebt gezien zijn er ook prijzen te winnen
(wel even goed opletten wat je hiervoor moet doen.)
Voor mij is dit al weer het 3de jaar dat ik hier aan mee doe omdat het zo leuk is om te doen.

Dit is dus één van de projecten voor mijn christmas on a dime video.
We moeten er minimaal 2, maar de andere jaren had ik er 8 en 10... 😄
Een video van dit project kun je dus pas op 17 december zien op mijn youtube kanaal


En zo ziet mijn eind resultaat er uit.


Wauw wat was dit leuk om te maken!!

Hoe je zo'n  klei kaartje maakt? Daar heb ik een poosje geleden al eens tutorial video van gemaakt, die kun je hier bekijken

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=mQaxmrtKx5w&w=853&h=480]

Als je nieuwsgierig bent naar wat ik er toen van heb gemaakt dan kun je dat hier zien...

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=5n4ltCugdf8?start=119&w=560&h=315]

Fijne Kerstdagen en een gezegend en creatief nieuwjaar gewenst!
Tot ziens in het nieuwe jaar.



Groetjes Ilona 

1 opmerking:

  1. Ahhw super bedankt!! Mochten de linken hier niet werken (daar kwamen wat vragen over) misschien lukt het met kopieren en plakken. Als dat ook niet lukt kun je ook even op mijn blog kijken daar doen de linken het wel! https://pitje4life.wordpress.com/2017/12/16/christmas-postcard-stamped-in-clay/

    BeantwoordenVerwijderen