Pagina's

woensdag 16 oktober 2019

herfst kaartje


Aangezien het buiten nu volop herfst is vond ik het wel leuk om ook een keer een herfst kaartje te maken.
Het design papier van dit kaartje heb ik gemaakt met de inkt en stempels van CS


De basis van de kaart is groen linnen cardstock
uit dit blok


Het design papier heb ik zelf gemaakt het papier wat ik daar voor gebruikt heb is wit metalic cardstock


Daarop heb ik met 3 verschillende kleurtjes inkt gewerkt
ik heb een rode, oranje en gele inkt gebruikt





Het eekhoorntje op deze kaart heb ik gemaakt met een stempel uit de set links onder


Deze heb ik gestempeld op 3 verschillende kleuren papier en uitgeknipt net als een 3D plaatje
De staart van de eekhoorn heb ik bewerkt met transparante embossing poeder waardoor hij donkerder van kleur word en mooi gaat glanzen.
De paddelstoelen komen ook uit deze set en die heb ik ingekleurd en uitgeknipt.



In de hoek ik heb ik mijn oude vertrouwde blaadjes weer gebruikt, deze stempelset is al ver versleten bij mij die heb ik al zo vaak gebruikt en dus ook weer op dit kaartje.
Ik heb de nerfjes gestempeld en met transparante embossingpoeder bewerkt zodat ze er mooi uitkomen.


Om de hoekjes met de takjes weg te werken heb ik daar een houten deco over geplakt
Dit is nog een oude serie uit 2017 die ik nog had liggen maar wie wat bewaard die heeft wat want dit was precies de juiste kleur en afbeelding die ik nu nodig had.




De afbeelding is een foto die ik van internet gehaald heb, ik heb deze bewerkt in een foto programma en uitgeprint.
Pas geleden heb ik zo'n heel klein fotoprintertje gekocht waarmee je leuke kleine foto's kunt printen ideaal voor het maken van albums maar in dit geval ook erg leuk en handig voor op kaarten.


Over de inkt heen heb ik gespetterd met verschillende kleuren 3D pearl paint
daardoor krijg je metalic spetters en dat geeft een leuk effect



De stempels die ik in de achtergrond gebruikt heb komen uit verschillende sets








Groetjes




1 opmerking: