Pagina's

maandag 1 juli 2019

Cadeaukaart 2.0 challenge

Een tijdje terug had ik jullie al eens verteld dat ik met een 2.0 versie van de cadeau-kaart bezig was.
Inmiddels is hij af en vonden we het leuk om de kaart deze keer aan de challenge te koppelen. Het patroon is speciaal voor deze challenge gemaakt en is tijdelijk aan te vragen  enkel voor deelname aan de challenge 

LET OP!! inmiddels is de challenge verlopen en is het patroon ook niet meer aan te vragen

De vorige cadeau-kaart was voor chocolade en deze kaart is echt voor de theeleuten onder ons.
Hij is leuk om cadeau te geven voor een verjaardag, bedankje of als uitnodiging voor een high tea.

Ik heb alvast 2 voorbeelden ter inspiratie voor jullie gemaakt


Op de voorkant van de cadeaukaart heb ik een pocket gemaakt waar je een label in kunt steken, op de label kun je een leuke boodschap of wens verwerken.


in de binnenkant zijn aan de linkerzijde 3 pockets voor theezakjes verwerkt, rechts boven een doosje voor merci reepjes en rechts onder een doosje voor 4 theelichtjes.







Gebruikte CS materialen










En dit is de 2de cadeau kaart die ik gemaakt heb
op deze kaart heb ik gewerkt met embossingpoeder voor wat extra details


























Geen opmerkingen:

Een reactie posten