Pagina's

woensdag 18 november 2020

Daily Journal

 


In mijn vakantie vind ik het leuk om een dagboekje bij te houden zodat ik daar later weer eens in kan bladeren en terugdenken aan de leuke momenten. Omdat ik nu een weekje vakantie in de herfst heb, maak ik natuurlijk een herfstboekje. 


Ik kies uit het nieuwe papierblok een herfst-achtergondje uit die ideaal is als omslag voor mijn journal. Wat een gezellig plaatje is dit al. 
Formaat: 18 x 12,5 cm


Ik prik met een naald gaatjes in het midden van het papier zodat ik straks het boekje kan binden.


Ik snijd hierna kraftpapier op maat zodat het in de omslag past en maak ook in dat papier gaatjes.
Ik kies ervoor om dit papier iets kleiner te snijden dan de omslag zodat hij er mooi invalt.


Met modelling paste, waar ik een klein beetje bruine aquarelverf doorheen meng zodat het niet meer superwit is, maak ik met een stencil hartjes.


Op de eerste kraftpagina stempel ik met een tekststempel en maak ik streepjes met modelling paste, ook met een stencil uit de nieuwe. Leuk om op deze manier een achtergrondje te maken in je journal.


Uit een pagina knip ik allerlei herfst plaatjes, die ik vervolgens op de pagina's plak. Ik kies ervoor om de plaatjes in de hoeken te plakken zodat ik ruimte over hou om op te schrijven wat ik die dag heb gedaan, zo hou ik een dagboekje over na deze week vakantie.


Het boekje uiteindelijk met rood borduurgaren gebonden zodat die goed blijft zitten...


Hier kan je goed zien hoe klein dit Junk-journal is ;)

Ik neem je mee door mijn boekje op de volgende foto's:











Creatieve groetjes, 


Ik heb de volgende Craft Sensations producten gebruikt:





2 opmerkingen: