Pagina's

maandag 11 juli 2022

Time to celebrate today

 


Het nieuwe papierblok van Craft Sensations nodigt meteen uit om aan de slag te gaan met verjaardagskaarten. Het is een heel vrolijk blok maar wel in rustige kleuren.

Ik heb gekozen voor een slimline kaart, gemat op wit papier en beplakt met washi-tape.
Daarop maakte ik een tag in een bijpassende kleur en die beplakte ik ook weer met dit vrolijke papier met lichtjesslingers. Ik koos 2 tekstblokjes uit het papierblok en bestempelde er eentje met de tekst Wishing you a very happy birthday.

Een ideaal caskaartje om tussendoor even snel te maken voor een verjaardag.



Wat gaan jullie met dit blok maken? Ik zie jullie creaties graag terug op onze Facebook groep!

Creatieve groetjes,



Ik gebruikte de volgende producten van Craft Sensations:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten