Pagina's

woensdag 30 juni 2021

Splatter Around

 


Ik ben dol op spetteren in mijn journal dus dit thema past helemaal bij mij,
spetteren jullie mee?


Ik heb me dit keer dan ook helemaal uitgeleefd met spetteren zoals je wel ziet...
Ik ben begonnen met de achtergrond van deze pagina te maken en heb het dit keer gelaten bij alleen spetteren met watercolor, heerlijk... spetter erop los met verschillende vrolijke kleurtjes.


Ik heb wat stempels uitgezocht die ik op deze 2 pagina's wilde verwerken.
Op aquarelpapier maakte ik een gekleurde 'vlek' met de nieuwe Watercolouring set.
Daarvoor bracht ik met de watercolor stiften kleur aan op het bijbehorende blending palette en daar sprayde ik wat water op om het iets te verdunnen. 
Vervolgens bracht ik met een kwastje deze kleur aan op het papier.
Als het goed is opgedroogd kan je hier dan de stempel op aanbrengen.
Ik heb hier een stempel gebruikt waarbij je kan aangeven op welke dagen je iets hebt gedaan...


In dit geval gaat het dan om bij te houden of ik voldoende water heb gedronken.
Toen ik deze stempels had uitgeknipt en ingeplakt had vond ik het toch weer te weinig spetteren en kon ik het niet laten om opnieuw wat spetters aan te brengen.
De slippers in de hoek geven wel een extra zomers tintje aan de pagina.


Voor de rechterpagina ben ik op dezelfde manier te werk gegaan 
zodat de pagina's weer goed bij elkaar passen.
Ik heb op aquarelpapier 2 cocktailglazen gestempeld en deze ingekleurd.
Ik heb dat net als op de linker pagina gedaan, de kleur met stift op het palette aangebracht, iets water erbij en dan met een kwastje inkleuren, zo krijg je een echt watercolor effect 
en kan je de kleurtjes ook wat in elkaar laten overlopen. 
Doordat ik hier later ook weer overheen ging spetteren, 
kreeg m'n cocktail wat gele vlekken maar dat kan prima in een cocktail toch? ;) 

Hihi, misschien ga ik deze maand maar bijhouden hoeveel lekkere cocktails ik heb gedronken.

Ik ben heel benieuwd naar jullie uitwerkingen van dit thema, doe je ook mee?
Vanavond komt het album online waar je de gemaakte pagina kan posten
Ik geniet volop van de prachtige journalpagina's die voorbijkomen, zo leuk om elkaar te inspireren!



Deze producten van Craft Sensations heb ik gebruikt:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten